Karolina Gorczyca

typowanie wyniku Karoliny nie jest loterią, znamy wyniki w triathlonie – 1/2 IM, motywację i sportowe nastawienie. Zakładamy, że debiut w granicach 4:15 jest możliwy, a wynik zależy od ilości km jakie może pokonać w okresie przygotowań – przydałoby się minimum 40km/tydz.


ekspert:    

  1. Krzysztof Łoniewski, dziennikarz radiowej „trójki” – 4:10:00

2. Marcin Czapla kierownik Sklepu Biegacza z Gdyni  4:00:00

3. Wojtek Ratkowski – Mistrz Polski w maratonie  4:12:00


typowanie wyniku Karoliny w maratonie przez uczestników konkursu:

52 typy  /  zakres [ od 4:03:12 – do 4:11:35]

Nagroda specjalna od Karoliny Gorczycy: osobę, która najcelniej wytypuje mój czas w maratonie zapraszam do „Och Teatr” w Warszawie na spektakl TRUCICIEL, w którym zagram już w drugiej połowie kwietnia 2017 – czyli tuż po maratonie.

INFORMACJA od Karoliny  (20 stycznia 17)

Karolina Gorczyca – trening rozciąganie – foto 4F
  1. ile km biegasz tygodniowo?

KAROLINA – biegam ok 30km tygodniowo, oparłam trening na programie i ‘zegarku’ POLAR. Ten system jest bogato wyposażony i ustawia mi trening odpowiednio do zadanego celu.

  1. nad czym pracujesz?

 KAROLINA – pracuję nad wytrzymałością raz w tygodniu i jest to długie wybieganie z największym zasięgiem, jak na razie, 20km, reszta treningów jest interwałowa, [ zmienne tempo –  TT ]. Biegam przeważnie na świeżym powietrzu, w obecnej sytuacji wysokiego poziomu smogu robię treningi na bieżni. Mój najdłuższy trening na bieżni to 15km.

3. dzień jest krótki – jak się motywujesz?

KAROLINA – motywują mnie cele – charytatywny i sportowy. Wiem że 42 km to nie będzie gratka, mam przed tym dystansem duży respekt i strach. Od 3 lat wiem co czuję przed każdym startem w 1/2Ironman  i ile wysiłku mnie kosztuje ten dystans, bieganie to dla mnie najcięższa z dyscyplin. Nie muszę się zbytnio motywować gdyż z każdym kolejny treningiem wzrasta moja radość z biegania, zaczynam coraz bardziej to lubić, moje ciało powoli znajduje swoją strefę komfortu w biegu.

  1. czy urozmaicasz  trening?

KAROLINA – z racji, że w tym roku mam 3 starty triathlonowe 1/2 Ironmana w Gdyni, 5i50 Warsaw Triathlon oraz Susz Triathlon, trening jest urozmaicony. Planuję kilka biegów razem z Bankiem PKO BP, w tym półmaratony i 10km. Dodatkowym treningiem jest stabilizacja na siłowni, a miłym uzupełnieniem jest taniec, który indywidualnie ćwiczę raz w tygodniu. Jest w tym dużo strechingu, ćwiczeń ogólnorozwojowych, które uwielbiam.

Karolina Gorczyca – trening core – foto 4F

24 myśli nt. „Karolina Gorczyca”

  1. 4:12:51 w chwilach kryzysu wciel się w Kenijkę – Catherinę Nderba, ta doda Ci skrzydeł. Powodzenia!!!! Kibicujemy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

maraton, bieganie, Jurek Skarżyński, Przemek Miarczyński, Karolina Gorczyca, Agnieszka Bal, Człowiek bez barier, Dębno, maraton, pomoc, zakon maltański